خدایا بار الا ها سینه ای اگه ماراده
نوشته شده توسط : امیرحسین رجبی

سلام به روی ماهتون.

خب متاسفانه من چند روز نبودم یکی از دختر عمو های گلم لطف کردن برام اپ کردن.(شوهر داره.)

خب من همین جا ازش تشکر میکنم.واقعا زحمت کشیدن.

(جواب یک کامنت رو از من پرسیدن و واقعا عین حرفای منو منتقل کردن.

دوست مریضی به نام:معین/ نظر داده بود که تو دختری و.... کلی از حرفاشو حدف کردم تا شد نظرو تایید کنم.

در ضمن راجع اقای امینی هم خیلی بد گفتن که مهم نیست.

به قول شاعر:شخصی بد ما به خلق میگفت/ما زین بد گویی ها نمیخراشیم

ما خوب او به خلق گفتیم/تا هردو دروغ گفته باشیم.

 خب عنوان وب ایشون(ضد دختر)هست و از همین عنوان معلوم میشه ایشون مشکلی با خانم ها دارند.

من از طرف ایشون از همه دختران و خانم های محترم معذرت میخوام و امید وارم از بی خردی عده ای نرنجن.

واقعا حیفه! عقل یک خانم 6 برابر عقل یک مرد است(من نمیگم درین اسلام میگه.چون میدونیم که دخترها 6 سال زود تر از پسرا به سن تکلیف میرسن) و ما پسرا بیایم و به خانم ها بی ادبی کنیم.

خب البته این حرف ها هم زیاد مهم نیست.

یه پسر میاد یه وب میزنه و در اون خانم ها رو مسخره میکنه و 3تا از دوستاشم میان بازدید و حال میکنن.

ولی ایا از ارزش و خرد خانم ها کم میشه؟

نه.بر عکس.بی خردی ما پسرا روشن تر میشه.

خدایا با الاها سینه ای اگه مارا ده/ز احمق و بیشعور رهایی ده





:: موضوعات مرتبط: درباره این وبلاگ , ,
:: برچسب‌ها: اشعاراستاد مسعود امینی , مسعود امینی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1283
|
امتیاز مطلب : 244
|
تعداد امتیازدهندگان : 72
|
مجموع امتیاز : 72
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
moein009 در تاریخ : 1389/12/21/6 - - گفته است :
ای وای مامانم اینا دختر عموم من میگم تو ... لیسی نگو نه خاک بر سره بچه ننت کنن بیشعور بیشعور مریضم خودتی و همه کست
پاسخ:خاک بر سر مریضت. خدایا عجب! اقا معین برو دنبال مریضیت


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: